Friday 10 November 2017

Phil Forex Trading


Tutaj w Strategiach Handlowych odmawiam nikomu myślenia, że ​​jest to łatwa kariera, a zaledwie 5 minut dziennie możesz zarobić fortunę. Jednak z pomocą i wskazówką dla mnie i innych podmiotów gospodarczych na tej stronie można rozwijać się w bardzo udanym handlowcu. Mam za zadanie dostarczyć Ci informacji i strategii handlowych, a także umysłowej zdolności do podejmowania lepszych, dobrze poinformowanych decyzji handlowych, maksymalizujących potencjał firmy. Chociaż jestem stronnicza, witryna jest doskonała Jestem upewnij się, że znajdziesz wiele klejnotów zarówno w głównej witrynie, jak i przez fora Jeśli znajdziesz to nie dla Ciebie, to również doceniam to, ponieważ musisz znaleźć strategię, która jest dla Ciebie wygodna. Będziesz miał nadzieję na doskonałą zasobu dla Twojej nauki i handlu edukacji, a co uważam za najważniejsze jest to, że taki mały gest utrzymuje miejscu z dala od spoilery, które wydają się zrujnować większość wolnych witryn i forum. I starają się zapewnić dobre bezpieczne środowisko dla przedsiębiorców i naprawdę chcę, aby znaleźć to, czego szukasz tutaj. Philip Newton Review Odwiedź witrynę. Phil jest najlepszym żoną. Zarejestrowałem się na bezpłatne informacje na stronie internetowej kilka lat temu, ale został zlekceważony przez krótsze ramki czasowe. Ostrożnie, zalogowałem się niedawno i ponownie przeczytałem materiały Phil handluje nową strategią, która pasuje do mojego dnia pracy, więc czytałem. Zazwyczaj bezpłatne materiały na miejscu były dobre, ale musiałem zobaczyć, jak zostały one wprowadzone w praktyce, więc podpisaliśmy się na room trading. Hil wyznaczył codzienny plan handlowy i przechodzenie przez wykresy w odniesieniu do strategii Jeśli masz jakieś pytania, są tam odbierane, lub w sali handlowej w ciągu dnia lub przez Skype. Na codziennym biegu, jeśli masz jakieś pytanie , Phil może rzucić pytanie do ciebie, więc możesz pomyśleć o wykresie za pomocą strategii Phila - właściwie nauczysz siebie. Jest też dobra grupa handlowców w pokoju, którzy pomagają sobie nawzajem. Wykorzystaj salę handlową , musisz być w stanie zalogować się w godzinach londyńskich, ale na stronie jest warte odwiedzenia, jeśli nie mogę nie polecam tej usługi wystarczająco dużo - na pewno obracając mój handel around. i miałem trochę sytuacji z Phil, ponieważ mieszkam w Toronto, skontaktowałem się z nim i zapytał, czy pokój będzie dla mnie jakieś korzyści powiedział najprawdopodobniej nie, ale powiedział, że zrobi szybkie recap, gdy pokój zaczyna sesji w USA i zapłacił 280 za 3 miesięcy muszę powiedzieć, że to dobra cena ale im nie w pokoju na cały dzień london Copyright Wszystkie prawa zastrzeżone Forex Army, ForexPeaceArmy, FPA i Logo FPA Shield są wszelkimi znakami towarowymi Army of Peace Forex Wszystkie prawa zastrzeżone w prawie USA i międzynarodowym. Nick's Blog Forex. Na dzisiejszej analizie dostrzegam silną konfigurację tworzącą dziennik USDCAD wykres AUDUSD również wygląda na konfigurację tworzącą się na co dzień, choć nie tak silną Don t zapomnij zapisać się do kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Nie ustawienia można zauważyć dzisiaj, ale dyskutuję ostatnio tygodniach nieudanych ustawień, i exp lain utraty smug w Forex Don t zapomnij zapisać się do kanału YouTube, dzięki czemu można uzyskać powiadomienie, jak tylko film będzie żyć Subskrybuj do YouTube. In dzisiejszej analizy I dalszej analizy na handlu AUDNZD, który wywołał ostatniej nocy, oczekujące Handel w GBPUSD i potencjalna przyszła konfiguracja USDCAD Konfiguracja USDCAD wygląda bardzo dobrze, więc uważaj na to Don t zapomnij o subskrypcji kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. In today że widzimy wiele ustawień o różnych mocnych stronach, AUDNZD wykazuje silną krótką konfigurację, która jeszcze nie wyłoniła się. Wprowadziłem pozycję i zatrzymałem się w analizie GBPUSD ma bardziej ryzykowną konfigurację, ale obecnie leży na silnym poparciu. EURUSD i GBPJPY oba mają słabsze ustawienia, ale warto pamiętać o nich Don t zapomnij zapisać się do kanału YouTube, aby można było uzyskać powiadomienie, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie widzę potencjał l ustawienia większości NZD NZDCAD, NZDUSD i NZDJPY pokazują potencjalne długie rzuty Podczas gdy EURNZD pokazuje potencjalny krótki czas, AUDNZD zbliża się do silnego oporu, gdzie może dojść do krótkiego odejścia Nie zapomnij zapisać się na kanał YouTube, aby można było uzyskać Powiadomimy o tym, jak film będzie gotowy do subskrybowania YouTube. Dzisiaj rozmawiam z wczoraj o nieudanym handlu krótkoterminowym EURGBP i dostrzegam silne wsparcie i opór na EURAUD, USDJPY i USDCAD Te obszary mogą spowodować dobre odwrócenie w poniedziałek Obejrzyj film do pełnej analizy Don t zapomnij zapisać się do kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Today, cena zbliża się do bardzo silnych obszarów wsparcia i oporu oglądam 1 6240 na GBPAUD za krótki odwrót 114 60 na USDJPY za krótkie odejście, a 0 7060 na NZDUSD za długą odwrót Nie zapomnij zapisać się na kanał YouTube, aby można było powiadomić o tym, jak tylko film się skończy ive Subskrybuj YouTube. Dzisiaj mamy kilka silnych ustawień Zarówno EURJPY, jak i CHFJPY są bardzo skorelowane i wykazują podobne silne krótkie ustawienia na wykresie 12 godzin Nie tylko siedzi na oporze, ale też uderza w silną linię trendu Instalacja USDCAD również wygląda bardzo dobrze, ale pamiętaj, że ogłoszenie o stóp procentowych CAD jest obecnie i może mieć wpływ na tę konfigurację Nie zapomnij subskrybować kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, jak tylko film będzie wyświetlany na żywo Subskrybuj YouTube. In today s ma konfigurację na AUD NZD tworząc obszar oporu, że jest obecnie siedzieć na górze ma historię być silny i niezawodny, więc miej oko na ten handel i pamiętaj, aby ustawić alarmy cen, jeśli trzeba Don zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Mamy bardzo dobrze wyglądającą konfigurację kontynuacji odwrócenia, która powstała na NZDUSD ta konfiguracja jest bardzo bliska wyzwalania, więc chec szybciej wyjaśnij mój wpis, stop i szczegółowo omówię pod koniec analizy wideo Don t zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby można było uzyskać powiadomienie o tym, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj tę stronę YouTube Dziś mamy dwa potencjalne ustawienia krótkiego formowania USDCHF w ciągu 12 godzin i długiego formowania EURUSD na dobę Obejrzyj analizę szczegółowego podziału Nie zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby otrzymać powiadomienie, gdy tylko film stanie się aktywny Subskrybuj YouTube. Istnieje duża konfiguracja odwracania, która kształtuje się w programie EURCAD. Instalacja nie jest świetna, ale warto zwracać uwagę na EURUSD, siedząc na silnym obszarze wsparcia, ale po ostatnim spadku podejrzewam, że musimy jeszcze zobaczyć formę niezdecydowania wkrótce go zobaczą, więc uważajcie na 1 0570 za chęć odwrotu Nie zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, dzięki czemu możesz otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Następnie ponownie odwiedziłem potencjalny handel AUDCAD, który został dostrzeżony yest erday Niestety natknęłam się na żadne ustawienia na dzisiejszych listach Don t zapomnij zapisać się do kanału YouTube, aby można było uzyskać powiadomienie o tym, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie widzę trzy pary, które wykazują silne, obiecujące oznaki ustawień, więc pamiętaj, aby pilnować GBPUSD, AUDCAD i CADJPY Nie zapomnij subskrybować kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie wyświetlany na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie zauważam, potencjał długiego handlu w serwisie AUDCAD Mamy wiele ustawień, które są uruchamiane w nocy, które są analizowane w filmie, więc pamiętaj, aby sprawdzić wszystkie zawody, które mogły zostać wprowadzone. To jednak pozostawia nam tylko kilka nowych ustawień dla dzisiejszego Don zapomnieć o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia o tym, jak tylko film będzie wyświetlany na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie dostrzegam dwie potencjalne konfiguracje, krótkoterminowe NZD i krótkie złoto JPY krótkie spodenki CAD JPY dobrze, a ja mógłbym je sprzedać na 1 Wykres 2 godz. Zaczynamy dziennie tak szybko, jak najwcześniej, po 22:00 GMT Ten film wideo jest uszkodzony i udało mi się tylko odzyskać połowę Dobrą wiadomością jest to, że połowa, która straciła, była dość nudna i zrobiłem nie zauważaj żadnych ustawień, więc nie tracisz dużo Don t zapomnij zapisać się do kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Znajadłem, że możesz naprawdę zminimalizować ryzyko w handlu Aby to zrobić , chcesz otworzyć swoją pozycję na parach walutowych, które są skorelowane Jeśli chcę otworzyć pozycję na EURUSD, po pewnym czasie może się zdarzyć, że możesz się mylić, postawa zawsze dobra. chcesz zobaczyć tabelę korelacji poniżej. Jeśli chcesz zarządzać ryzykiem handlu EURUSD Możesz chcieć otworzyć pozycję na AUDUSD i innych skorelowanych parach. Obsługa i zarządzanie ryzykiem. Powiedzmy, że idź krótko do EURUSD KRÓTKIEGO aby uniknąć ryzyka, które musisz przejść. DŁUGIE AUDUSD. L ONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPYJeśli strategia ta może przynieść mniejszym ryzyku, ponieważ raz EURUSD może przejść w dół, inna waluta może wzrosnąć, co minimalizuje ryzyko Ale również minimalizuje nagrodę. Jeśli chcesz być śmiałym i zwiększyć zyski, możesz skorzystać z poniższego. Podwojenie nagrody Risk. Twoja pozycja KRÓTKA EURUSD zwiększa ryzyko, że musisz jechać. AUDIOUSD. KRÓTKI GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. Znosząc się do tego, jaka waluta odnosi się do siebie, daje Ci przewagę, jeśli grasz w karty, jeśli nie jesteś pewna. Kiedy myślisz o handlu forex i wykresach, co przychodzi mi do głowy, to, co kiedykolwiek wykresy czasu są w zasadach są nadal takie same Wykres 1 minutę będzie taki sam jak wykres dzienny To, co znalazłem w zeszłym tygodniu, gdy staram się handlu intraday wykres jest taki, że nie zawsze tak jest. Sukces handlu w pełni na dziennych wykresach i kocham wolność, jaką niesie ze sobą, bo czasami nie muszę handlować codziennie i robię coś innego Podczas gdy czekam na następny świecznik, to zajmie kolejny dzień Dlatego właśnie, gdy próbowałem handlu mniejsze ramki czasowe Nigdy nie zyskałem żadnych zysków. Nie wiem Może jej tylko ja wciąż postępuj zgodnie z moimi regułami, ale fakt, że transakcje handlowe w intraday to zupełnie nowa bestia niż inne wykresy Zdaję sobie sprawę, że jeśli naprawdę chcę odnieść sukces w tym musisz opanować jeden wykres na raz. Małe książki twierdzą, że ich metoda jest świetna na wszystkich wykresach nie wiem Może tylko moja strategia nie jest tak dobra To dlatego kupiłem kilka książek do czytania będę publikować niektóre rzeczy nauczyłem i przeanalizowałem kiedy skończyłem czytać książkę. Wykorzystując przewagę kryzysu związanego z strefą EURO. Czy wiesz, co sprawia, że ​​wielcy profesjonalni gracze grają świetnie? Jego zarządzanie pieniędzmi Powodem, dla którego jest niewielu pokerzystów i wielu ludzi po prostu gra hazard używając szczęścia to dlatego, że wielki poker gracze wiedzą, jak korzystać z zarządzania pieniędzmi. Znać prawdopodobieństwo każdej z nich, którą oni rozdają. Nie staraj się naciskać swojego szczęścia, nawet z złą kartą, mając nadzieję, że ich konkurencja jest gorsza. W handlu forex staraj się na właściwy moment, aby otworzyć pozycji, a nie spróbować szczęścia tylko dlatego, że chcesz otworzyć pozycję Spadek większości forex handlowców jest to, że mają tendencję do handlu Chcą otworzyć pozycję tylko dla otwarcia pozycji Jest to szkodliwe dla dobrej strategii handlowej , niezależnie od strategii. Menedżera zarządzania, uważam, jest najlepszą częścią i sprawia, że ​​większość strategii handlu forex Systemy wejścia i wyjścia jak Fibonacci, analiza techniczna i whatnot to tylko mała część Gracz w pokera robi to samo , aby przetrwać stół, musi zarządzać pieniędzmi, jeśli nadejdzie czas, kiedy cierpi na konsekwentne straty Handel jest taki sam, musisz przetrwać konsekwentne straty, aż pojawi się następna wielka tendencja, w której możesz cofnąć się straty ur, a następnie niektóre. Te dni mijały straciłem trochę w tym tygodniu ze względu na pozytywne wiadomości o strefie euro i wiadomości o USD i wszystkie dobre wieści, że byłem krótki na EUR USD i uderzył mnie ze stratą Ale nadal jestem w tej grze I prawdopodobnie przez długi czas W tym tygodniu byłem tak emocjonalny dla mnie Nie dlatego, że straciłem i jestem w emocjonalny sposób, ale dlatego, że nigdy nie czułem się tak zdeterminowany, jakby czuło się jak paląca pasja wewnątrz. To dokładnie takie same czuję, że czuję się wcześniej To jego płonąca pasja do zmiany Aby zdobyć rzeczy, które chcę, i robić wszystko, aby to dostąpić Widząc rzeczy, które chcę i wiem, że nie ma szans na to, dopóki się nie zmienię, moje postawy czy przyzwyczajeń, czyni mnie zły w dobry sposób Sprawia, że ​​pragnę zmiany Zmienić mi ryzyko Czyni mnie życiem. Wiem, że prawdopodobnie nie zrozumiesz tego, co teraz mówię Ale dla tych, którzy zrobili coś w swoim życiu na roll kostki i ryzykować wszystko tylko na tę jedną chwilę, wiem, że nie Odczuć To wielkie uczucie, aby coś zaryzykować i być nagradzane To wspaniałe uczucie, aby coś dążyć, bez względu na to, jak niemożliwe wydaje się, i po prostu cieszyć się podróżą Ponieważ w tym momencie żyję. Po prostu wkładam, myślę, że znalazłem mój cel i prawdziwy cel na najbliższe 10 lat I dziękuję Forex Trading za to, że uświadamiałam sobie wszystko to. Zauważyłem ten rynek na pary USD AUD i zrobiłam krótki wpis Myślę, że spadnie z powodu tempa presji na zakup teraz prawdopodobnie zakończył się nie jestem jeszcze pewien, że nie mam nic do poparcia tego handlu, ale instynkt mógłbym to wykręcić, ale przynajmniej jego wymienione tutaj i nadal mogę wrócić z wszystkich transakcji walutowych zrobiłem. Update 10 lutego 10 30 am. Może dlatego nie powinniśmy wystawiać emocji podczas handlu Mój handel jest obecnie na poziomie -23 7 pipsów wciąż widzę, że jego spadnie teraz Może i będę na handlu. W 2017 roku zdałem sobie sprawę, że mój handel forex jest powoli staje się bardziej dojrzały system Jak spotkać innych przedsiębiorców na forum i jak ja handlu do mojego 4-go roku, mój system, od szybkiego handlu do bardziej łagodnego, powolnego, ale rentownego i bezpiecznego, otwiera handel i patrzy na niego w przyszłym tygodniu. To wydaje mi się lepsze niż cierpienie stres dnia handlowego Ale jak zdaję sobie sprawę z tego, może być również księgowanie coraz mniej, ponieważ handel nie ma się czym podekscytować, gdy szuka długich interesów, podróżując i szukając sensu życia I nie chcę wychodzić za niezliczonymi nowicjuszami, którzy jeszcze potkną się w ciemności. Myślałem o klubie członkowskim, w którym mogę nauczyć ich online w jednym lub usługę sygnału, z którą mógłbym się skontaktować, gdyby miałem handel otwarty i zamknięty Moja analiza i opinia oczywiście otwarte pytania na temat handlu i mojego wskaźnika, ichimoku Oczywiście nie chcę pobierać opłat, ale myślę, że nie byłoby to możliwe, ponieważ zatrudniam ludzi do opracowania takiego systemu i nie chcę być w czerwona strefa, ponieważ nie chcę używać pieniędzy na handel tym kapelusz myślicie, że usługa sygnału lub klub członkostwa albo oba I ile jesteś gotów zapłacić wygodnie płacić. Myślę, że 99 to kradzieże autostrad. Ostatni tydzień był dobry forex trading nie tak dobre na lokalnych rynkach i na giełdzie to jest inna opowieść Rodzaj praktyki cierpliwości nie tylko w handlu, ale w ogóle, jak dobrze Widzisz, w zeszłym tygodniu ta witryna została włamana I myślałem, że była dobra okazja do przetestowania cierpliwości, ponieważ nigdy się nie panikowałam i po prostu uspokoiłem się, że wszystko w porządku Teraz patrząc wstecz, to było dość dobre w piątek, mam szansę wejść do handlu, że myślałem, że to dobry czas To w GBPJPY i USDJPY i będę je przeglądać today. Its dobra okazja zakupu Wydaje się, że trend ma zakończyła się na GBPJPY, ale nie bądź taka pewna Nawet jeśli nie jest to koniec tendencji, nadal jest małe ryzyko, aby wziąć z wielką nagrodą Powinniśmy spodziewać się, że cena wzrośnie do 50 Fibracja Jeśli nie złamie wysokich z czwartku możemy zadzwonić do tego handlu ważne I m w tym handlu i stosunek ryzyka jest dobry, więc jestem trzymać się z tym Tygodniowy jest w trendzie spadkowym, a miesięcznie właśnie dotrzeć do wsparcia W tym tygodniu będzie miało kluczowe znaczenie w kończącym się w tym miesiącu cenie. Seems mnie, że to już uderzył w rock bottom Więc ja m biorąc LONG handlowych od teraz Zapamiętaj, aby użyć strat stop, dzięki czemu można zmniejszyć ryzyko. Cel na 2011 r. 25 000 Zysk netto w ciągu 1 miesiąca. Podniosę steki Mój cel od września 2011 r. do września 2017 r. zarobić 25 000 zysku netto za 1 miesiąc YES Jeden milion pesos za miesiąc Chciałbym zapisać na księżyc Przerwa w dół oznacza, że ​​powinienem zarabiać co najmniej 833 na dzień. Jak dążyć do celu. Dowiedz się więcej o zarządzaniu pieniędzmi. Znajdź więcej i być obronnym . Zawsze myślę, że mogłabym myśleć w danym handlu. Pomyśl o obronie, a nie o ofensywności, biorąc niepotrzebne ryzyko. Bardziej ryzykowne transakcje handlowe i zmniejszaj ryzyko niewłaściwego handlu. Zawsze myśl o zejściu więcej niż wpisu. Money management, psychology i wyjść z strategii Cel na rok 2010 ZDROWIA D 5000 zysku miesięcznie na rynku forex. Mam już cel handlowy, ale chcę go oficjalnie piszę w tym czasopiśmie, więc mogę wrócić później i zobaczyć mój postęp W tym roku 2010 moim celem jest osiągnąć 5000 miesięcznie w zyskach z handlu forex. Pod koniec 2010 r. powinienem zarabiać co najmniej 5000 na miesiąc Przerwa w dół do dni 5.000 20 250 To 250 na dzień. Jak dążyć do osiągnięcia. I ll patient. Trade tylko na dłuższych wykresach Codziennie Tydzień miałem bardzo złe doświadczenia z dnia handlowego, ale mają wielki sukces z codziennych i tygodniowych, więc będę trzymać się codziennie i co tydzień, dopóki nie jestem zaznajomiony z dnia handlowego na demo. Follow trend. Należy system. Remind się zrezygnować z overtrading. My ostatecznym celem jest, aby zarobić mój pierwszy milion dolarów z forex Ale to zajmie chwilę wiem, tylko utrzymanie bardziej osiągalny cel teraz opiera się na moim doświadczeniu. UPDATE od 1 września 2011 I osiągnął mój cel 5000 zysku netto w ciągu miesiąca To było lo ng i spóźniłem się około roku osiągając ten cel Ale to była bardzo dobra przygoda i dużo krzywej uczenia Po pierwsze myślałem, że to niemożliwe, a teraz mogę przejść do większych rzeczy Większe oznacza większy zysk. AUD CAD Daily Diagram. Naprawa wzoru świecowego na papierze CAD CAD Doskonała okazja by poczekać na kolejną świeczkę, jeśli świeca byka, a następnie jej ważny sygnał Jeśli nie, to jego fałszywe alarmy Osoby podejmujące ryzyko mogą wejść na tą parę na dłuższą stronę Nigdy nie widziałem wzoru świecy stick tak lekki jak dzień, jak ten. Ludzie, którzy są nowi w handlu forex lub ludzi, którzy aspirują do handlu na rynku forex zawsze przegryzie mnie Ty znasz typowych ludzi, którzy mają 9 godzin pracy poniedziałek do Piątek i uważa, że ​​mogą się utrzymać z ich pracy i stać się milionerem w handlu forex. Nie ma nic złego w tym pociągu myśli i wielu ludzi zaczęło się od tego, ale myśleć głębiej, jeśli masz zamiar dzielić czas z forex trad i twój dzień pracy, nie robi to tylko pół assed wysiłku, aby rozpocząć się z tobą połowę assing pracy i pół assing handlu więc dostaniesz, nic zrobione w ogóle nie mówię, powinieneś zrezygnować z pracy, aby zrobić forex Co staram się zaszczepić nowym handlowcom forex jest otwartym umysłem i prawdziwymi oczekiwaniami w handlu forex Jeśli dzielisz swój czas, żonglerka handlu i pracy, będziesz osiągnąć swoje samoopieki w handlu forex więcej niż kilka dziesiątków lat. Nigdy nie doceniam forexu i nie mówię, że mogę to zrobić na pół etatu i być może pewnego dnia będę bogatym człowiekiem, walczysz z najbardziej konkurencyjnymi przedsiębiorcami na świecie, którzy wykonują tę pracę przez cały czas, a miliony pieniędzy zależą od nich I pomyśleć, że będziesz bogaty w wysiłku pół próby jest jak próbowanie iść na księżyc rowerem. Jeśli chcesz odnieść sukces w handlu forex, powinieneś być konkurencyjny, skupić się i nigdy nie lekceważyć rynku Można zrobić część czas pracy w niepełnym wymiarze czasu handlu wszystko, co chcesz t, ale nic nie wychodzi nic dobrego o bycie wishy washy syna gun. Post nawigacji. Popularne Posts. Forex Brokers Rynki XE - Przegląd Brokera Forex XE Rynki Handel nie 73 comments. About Forex Filipiny urodził się, gdy młody właściciel firmy 39 komentarze. My cel obrotu na giełdzie celnej na 2011 r. 25 000 Zysk netto w 1 miesiącu Będę rasowy 25 komentarze. Jak handlować Forex Witamy w kursie handlu zagranicznego Na tej stronie masz 19 komentarzy. Forex Trading Strategy Autor, będąc rebeliantem całkowity dup do władzy 15 comments. Why każdy powinien Trad I m biorąc czas wolny handlu, jak zauważyłem mam 13 komentarzy. Forex 101 Forex Podstawy - Więc w końcu zacząłem post na temat podstaw 13 fmxmunity dla Traders II m tworzenie społeczności dla przedsiębiorców i inwestorów c 12 komentarzy. W jakich celach są Fo 180 pips na AUD USD Kiedy ludzie pytają mnie, co robię 11 komentarzy. QA Jak zacząć i Dzisiaj jest dzień odpoczynku dla mnie A gdy czekam przez kilka godzin 11 comments. How do handlu Forex. Rec ent Comments. Recent Posts. Forex i CFD s są produktami dźwiganymi, które wiążą się z wysokim stopniem ryzyka dla Twojego kapitału, a można stracić więcej niż początkowe inwestycje. Leasing handlowy może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów, dlatego proszę zapewnić pełny zrozumieć związane z tym ryzyko i zasięgnąć niezależnych porad, jeśli to konieczne. Nik z Blogiem Forex. W dzisiejszej analizie dostrzegłem silną konfigurację tworzącą wykres USDCAD Daily Chart AUDUSD również wygląda na to, że konfiguracja formuje się codziennie, choć nie tak silna Don t forget subskrybować kanał YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Nie ustalono ustawień dzisiaj, ale omówię ostatnie tygodnie nieudane ustawienia i wyjaśnij, że utrata smug w Forex Don t zapomnij o subskrypcji kanału YouTube dzięki czemu możesz otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Na dzisiejszej analizie wykonaj dalszą analizę dotyczącą handlu AUDNZD, która miała miejsce wczoraj w nocy, w oczekiwaniu na handel GBPUSD i potencjalny przyszły amerykański Konfiguracja DCAD Konfiguracja USDCAD wygląda bardzo dobrze, więc uważaj na to Don t zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie widzimy wiele ustawień zróżnicowane atuty AUDNZD wykazuje silną krótką konfigurację, która jeszcze nie wyłoniła się Założyłem wpis i przestałem analizować GBPUSD ma bardziej ryzykowną konfigurację, ale obecnie leży na silnym poparciu Wreszcie, EURUSD i GBPJPY mają słabsze ustawienia, ale to nadal warto o nich patrzeć Nie zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, dzięki czemu możesz otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie widzę potencjalne ustawienia większości NZD NZDCAD, NZDUSD i NZDJPY wszystkie pokazują potencjalny długotrwały handel Podczas gdy EURNZD pokazuje potencjalny krótki czas, AUDNZD zbliża się do silnego oporu, gdzie może nastąpić krótka odwrota Nie zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby można było uzyskać powiadomienie o tym, jak tylko vid eo idzie na żywo Subskrybuj YouTube. Tutaj, dyskutuję o wczorajszej niepowodzeniu krótkiego handlu w EURGBP i dostrzegam silne wsparcie i opór na EURAUD, USDJPY i USDCAD Te obszary mogą doprowadzić do dobrego odwrócenia w poniedziałek Obejrzyj film do pełnej analizy Don t zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, jak tylko film będzie wyświetlany na żywo Subskrybuj do YouTube. Dzisiaj cena zbliża się do bardzo silnych obszarów wsparcia i oporu oglądam 1 6240 na GBPAUD na krótki odwrót 114 60 na USDJPY za krótkie odejście, a 0 7060 na NZDUSD na długi odwrót Nie zapomnij zapisać się do kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, gdy tylko będzie to możliwe. Subskrybuj do YouTube. Dzisiaj mamy kilka silnych ustawień Zarówno EURJPY i CHFJPY są wysoce skorelowane i wykazują podobną silną krótką konfigurację na wykresie 12 godzin Nie tylko siedzi na oporze, ale też uderza w silną linię trendów Konfiguracja USDCAD wygląda również bardzo dobrze, ale proszę że ogłoszenie o stóp procentowych CAD jest obecnie niedostępne i może wpłynąć na to ustawienie Nie zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, dzięki czemu możesz otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie mamy konfigurację AUD NZD tworzący Obszar oporu, na którym jest obecnie siedzący, ma historię silnego i rzetelnego, dlatego należy zwrócić uwagę na ten handel i pamiętaj o ustaleniu cen alarmowych, jeśli chcesz zapomnieć o subskrypcji YouTube Kanał, dzięki czemu możesz otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie wyświetlany na żywo Subskrybuj YouTube. Zapewniamy świetną zmianę konfiguracji kontynuacji odwrócenia, która powstała na NZDUSD. Ta konfiguracja jest bardzo bliska wyzwalania, więc sprawdź to szybko. Wyjaśnię mój wpis, i szczegółowo pod koniec końca analizy wideo Nie zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, dzięki czemu możesz otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Teraz mamy dwa potencjalne ustawienia krótkiego formowania USDCHF w ciągu 12 godzin i a EURUSD długie formowanie na dobę Obejrzyj analizę szczegółowego podziału Nie zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, gdy tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Tutaj istnieje długie ustawienie odwracania, które kształtuje się na EURCAD. nie wielkie, ale warto zwrócić uwagę na EURUSD siedzi na silnym obszarze wsparcia, ale musimy jeszcze zobaczyć formę niezdecydowania po ostatnim upuszczeniu podejrzewam, że wkrótce zobaczymy, więc uważaj na 1 0570 za wyraźny odwrót Don t zapomnij o zasubskrybowaniu kanału YouTube, dzięki czemu możesz otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. Tutaj ogladałem potencjalny handel AUDCAD, który został zauważony wczoraj Niestety, natknęłam się na żadne ustawienia na dzisiejszym wykresie Nie zapomnij subskrybować kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie widzę trzy pary, które wykazują silne, obiecujące oznaki ustawień, więc pamiętaj, aby okiem o n GBPUSD, AUDCAD i CADJPY Nie zapomnij subskrybować kanału YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie widzę potencjał długiego handlu w programie AUDCAD Mieliśmy wiele ustawień wyzwalanie przez noc, które są analizowane w filmie, więc pamiętaj, aby sprawdzić wszystkie zawody, które mogły zostać wprowadzone To pozostawia nam tylko kilka nowych ustawień na dziś Don t zapomnij zapisać się do kanału YouTube, aby można było otrzymasz powiadomienie natychmiast po tym, jak film będzie działać na żywo Subskrybuj YouTube. W dzisiejszej analizie dostrzegam dwie potencjalne konfiguracje, krótkoterminowe NZD i krótkie złoto JPY krótkie spodenki CAD JPY wygląda całkiem nieźle, a ja mogę je sprzedawać na wykresie 12 godzin Krótkotrwałe dolary NZD tworzą się codziennie, tak najwcześniej, jak to nastąpi po 22:00 GMT Ten film wideo z analizy był uszkodzony i udało mi się tylko odzyskać połowę Dobrą wiadomością jest to, że połowa, która straciła, była dość nudna i nie zauważyłem wszelkie ustawienia, więc nie tracisz dużo Don t forget subskrybować kanał YouTube, aby można było otrzymywać powiadomienia, jak tylko film będzie działać na żywo Subskrybuj do YouTube.

No comments:

Post a Comment